مصاحبه آرشیو خبر ها
کیزا : الگری از ما فوتبال مدرن می خواهد

کیزا : الگری از ما فوتبال مدرن می خواهد

فدریکو کیزا، مهاجم یوونتوس اصرار دارد که ماسیمیلیانو آلگری از بیانکونری ها می خواهد که فوتبال مدرن بازی کنند.

 

مهاجم ایتالیایی پس از پیروزی 1‐0 یوونتوس مقابل لچه با DAZN صحبت کرد.

 

بیانکونری ها بلافاصله پس از باخت 4‐2 مقابل ساسولو برگشتند. از کیزا پرسیده شد که آیا شکست در رجیو امیلیا بر تیم مقابل لچه تأثیر گذاشته است؟

 

ما بازی (مقابل ساسولو) را آنالیز کردیم و در 20 دقیقه ابتدایی خوب کار کردیم. ما می خواهیم پرس را بالا ببریم و آنطور که مربی می خواهد فوتبال مدرن بازی کنیم. اشتباهات فردی (در مقابل ساسولو) وجود داشت، اما ما با عملکرد خوب در نیمه دوم لچه را شکست دادیم.

 

وقتی برای این تیم بازی می کنید، مسئولیت دارید. کیزا ادامه داد:

 

ما در یوونتوس هستیم، تیمی تاریخی با جام‌های فراوان.

 

وی افزود:

 

ما رهبرانی در رختکن داریم، از کاپیتان دنیلو، ربیو و بازیکنان جوانی مانند فاجولی و میرتی. ما با اشتیاق زیادی شروع کرده‌ایم و می‌خواهیم در جمع چهار تیم برتر قرار بگیریم تا فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنیم.

 

این اولین بار در این فصل نیست که کیزا می گوید یوونتوس باید فوتبال هجومی بازی کند.

 

او گفت: «مطمئناً ما ثابت کردیم که فوتبال مدرن از پرسینگ ساخته شده است و منتظر حریف نیست.»

 

با این حال، ما در نیمه اول کمی خسته بودیم، بنابراین در این لحظات، باید درک کنیم که می توانیم منتظر حریف باشیم و نامتعادل نباشیم، کاری که در ساسولو انجام دادیم.

 

ما نمی‌توانیم همیشه پرس بزنیم و هجومی باشیم، اما همه تلاش می‌کنیم همان راه را طی کنیم و فوتبال مدرن را آنطور که مربی می‌خواهد بازی کنیم. ما باید شرایط را درک کنیم و از کاری که در ساسولو انجام دادیم اجتناب کنیم.

 

کیزا در این فصل به عنوان یک مهاجم مرکزی بازی می کند، پس چه تفاوت هایی با نقش وینگر دارد؟

 

مطمئناً، تغییری وجود دارد، زیرا وقتی من به صورت گسترده بازی می کنم، می توانم هجومی تر بازی کنم، در حالی که وقتی در وسط بازی می کنم، حریفان بیشتری در مقابل من هستند. این بخشی از پیشرفتی است که باید انجام دهم. مربی آن را می خواهد. او به من می‌گوید نزدیک‌تر به هدف بازی کنم.

 

کیزا ادامه داد:

 

من با ولاهوویچ در فیورنتینا بازی کردم، بنابراین ما هماهنگ هستیم، اما میلیک، کین و حتی یلدیز که در حال پیشرفت است، بازیکنان بزرگی هستند که می توانند به ما کمک کنند. من رابطه خاصی با دوشان دارم، ما از فیورنتینا با هم بازی می کنیم. ما دوستیم.

 

وقتی الساندرو ماتری، یکی از کارشناسان DAZN و مهاجم سابق یوونتوس به این نکته اشاره کرد که سبک شوت‌زنی کیزا شبیه به پدرش انریکو است، فدریکو با لبخند پاسخ داد.

 

بله، درست است، اما او هرگز راز خود را به من نگفت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: